Početna Potrošačka elektronika Telefoni Fiksni Bežični PANASONIC telefon bežični KX-TGK210FXB crni

PANASONIC telefon bežični KX-TGK210FXB crni

Panasonic KX-TGK210 Zaslon i tipkovnica – 3,8 cm Zaslon – Boja pozadinskog osvjetljenja: Bijela – Osvjetljena tipkovnica – Slušalica jednostavna za korištenje Upravljanje pozivima – Blokiranje poziva: 50 brojeva – Blokiranje anonimnog pozviva – Ne smataj funkcija – Caller ID – Caller ID memorija: 50 – Dijeljenje poziva – Konferencijski poziv sa vanjskom linijom – Intercom (slušalica na slušalicu) – Jaljanje bilo kojom tipkom – Mute (Soft key) – Memorija za ponovno biranje: 10 Značajke slušalice – Datum i vrijeme prikaza – Budilica – Zaključavanje slušalice – Ime i ID pozivatelja – Lista poziva: 50 – Imenik: 50 imena i brojeva Značajke Baze i druge činjenice: – Eco Mode – GAP kompatibilan – Repetitor kompatibilan – Proširivo do 6 slušalica – Vrijeme mirovanja: 200 sati – Vrijeme rada: 18 sati

Specifikacija:

KX-TGK210FXB, Tip Bežični, Karakteristike Caller ID,Konferencijski poziv ,LCD ekran,MUTE,Ograničavanje / zabrana biranja, Imenik 50 kontakata, Boja crni

Jamstvo: 24 mjeseci

67,97 

Nema na zalihi

SKU 02390949 Categories , , , Tags , Brand:
Pregled privatnosti

Neophodni kolačići

Ovi kolačići omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta. Ne spremaju informacije kojima se može identificirati korisnika.

Statistički kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Navedeni uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.

Marketinški kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskoj stranici radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti kampanja.