PHILIPS radio budilica AJ3400/12

Clock Radio, Big display for easy viewing, FM digital tuning with presets, Dual alarm to wake you and your partner at different times, Battery back-up ensures memory of time during power failure, Clock: Digital, Display: LED, Time format: 24H, Alarm: No. of alarms: 2, Alarm source: Buzzer, FM radio, Snooze (repeat alarm): 9mins, 24 hours alarm reset, Sleep timer: 15/ 30/ 60/ 90/ 120 mins, Tuner bands: FM, FM frequency range: 87.5 – 108 MHz, No. of preset stations: 10 FM, FM antenna, Display brightness: High/ Low, Sound system: mono, Output power (RMS): 400 mW, Volume Control: digital, Accessories: AC/DC Adaptor, Power type: AC Input, AC power input: 100-240V, 50/60 Hz, Operation power consumption: 1.2 W, Standby power consumption: < 1W, Battery type: AAA, Number of batteries: 2, Product dimensions (WxDxH): 191 x 103 x 69.5 mm, Product weight: 0.33 kg

Specifikacija:

Clock Radio, Big display for easy viewing, FM digital tuning with presets, Dual alarm to wake you and your partner at different times, Battery back-up ensures memory of time during power failure, Clock: Digital, Display: LED

Jamstvo: 24 mjeseci

15,63 

Nema na zalihi

Pregled privatnosti

Neophodni kolačići

Ovi kolačići omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta. Ne spremaju informacije kojima se može identificirati korisnika.

Statistički kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Navedeni uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.

Marketinški kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskoj stranici radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti kampanja.