Početna Potrošačka elektronika Audio Hi-Fi Slušalice PHILIPS slušalice TAH3209BK/00

PHILIPS slušalice TAH3209BK/00

PHILIPS slušalice TAH3209BK/00 – Ove slušalice koje se stavljaju na uši osiguravaju svakodnevnu udobnost. Pogonske jedinice od 32 mm pružaju odličan zvuk, a dizajn koji se stavlja na uši osigurava dobru pasivnu zvučnu izolaciju. S do 25 sati reprodukcije, ove bežične slušalice izdržat će mnoge popise za reprodukciju. Potpuno se napune za samo 2 sata putem USB-C priključka, a brzo punjenje od 15 minuta pružit će vam dovoljno snage za još sat vremena reprodukcije glazbe. Napredno Bluetooth povezivanje osigurava stabilniju vezu za besprijekorno usmjeravanje, a istovremeno možete povezati do dva Bluetooth uređaja (iOS i Android). raktičan višefunkcijski gumb na desnoj školjci za uši omogućuje vam upravljanje pozivima, reprodukcijom i glasnoćom.

Specifikacija:

PHILIPS slušalice TAH3209BK/00 – Lagane slušalice za uši, prirodan zvuk, dinamičan bas, do 25 sati reprodukcije, jasni pozivi

Jamstvo: 24 mjeseci

39,85 

Nema na zalihi

SKU 0001363486 Categories , , Tags , Brand:
Pregled privatnosti

Neophodni kolačići

Ovi kolačići omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta. Ne spremaju informacije kojima se može identificirati korisnika.

Statistički kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Navedeni uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.

Marketinški kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskoj stranici radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti kampanja.