Početna Potrošačka elektronika Audio Hi-Fi Slušalice Technics slušalice EAH-A800E-K Crne

Technics slušalice EAH-A800E-K Crne

Technics slušalice EAH-A800 – Jasan, očaravajuć zvuk s doživljajem raspona i dubine. PEEK/poliuretanski zvučnik s troslojnom, 40-mil imetarskom dijafragmom omogućuje da se uživite u blage, detaljno istaknute dijelove i bas. S 8 mikrofona i poništavanjem šumova vjetra, EAH-A800 slušalice nude vrhunsku kvalitetu poziva pomoću 4-mikrofonskog formiranja snopa i tehnologije suzbijanja buke za jasan prijenos vašeg glasa do slušatelja. EAH-A800 slušalice kombiniraju dvostruko hibridno poništavanje buke unaprijed i unatrag s analognom i digitalnom obradom za očaravajuć zvuk. Osmišljen da udobno pristaje uz vašu glavu s podstavljenim, iznimno mekim umetcima za uši, koji omogućavaju ravnomjernu raspodjelu pritiska i stabilno prianjanje, i trakom za glavu koja smanjuje pritisak duž cijele glave. Više detalja na službenoj stranici: https://www.technics.com/hr/proizvodi/slusalice/eah-a800.html

Specifikacija:

EAH-A800 slušalice odlikuju se vrhunskim zvukom, iznimno udobnim prianjanjem preko uha i blistavom jasnoćom poziva iz vašeg doma, s posla ili tijekom putovanja.

Jamstvo: nema

300,00 

Nema na zalihi

SKU 0001290968 Categories , , Tags , Brand:
Pregled privatnosti

Neophodni kolačići

Ovi kolačići omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta. Ne spremaju informacije kojima se može identificirati korisnika.

Statistički kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Navedeni uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.

Marketinški kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskoj stranici radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti kampanja.