Početna VIVAX HOME električni bojler EWH-50VM

VIVAX HOME električni bojler EWH-50VM

VIVAX električni bojler EWH-50VM ima visokokvalitetnu toplinsku izolaciju čiji je spremnik izrađen od čelika te zaštićen emajliranim slojem. Električni bojler ima oznaku profila opterećenja “M” što omogućava dostatnu količinu tople vode za jednu do dvije osobe u vrlo kratkom vremenu, Odjednom, može isporučiti 76 L tople vode temperature 40°C na tvorničkoj postavci 74°C. Razred energetske učinkovitosti je C. Kapacitet spremnika iznosi 50 l. VIVAX električni bojler EWH-50VM ima termoindikator, poliuretansku izolaciju, vanjsku regulaciju, svjetlosni indikator rada grijača, ulaz i izlaz vode od nehrđajućeg čelika i magnezijsku anodu. Snaga elekričnog grijača iznosi 1500 W. Električni bojler ima mogućnost zagrijavanja vode na temperaturu između 15 i 75°C. Instalacija je vertikalna.

Specifikacija:

EWH-50VM, Energetski razred: C, Kapacitet: 50 l, Termoindikator, Snaga el. grijača: 1500 W, Zagrijavanje: 15-75°C, Boja: Pearl Bijela Mat, Dimenzije: 38,5 x 77 x 40,5 cm

Jamstvo: 36 mjeseci

148,44 

Nema na zalihi

SKU 0001330273 Tags , Brand:
Pregled privatnosti

Neophodni kolačići

Ovi kolačići omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta. Ne spremaju informacije kojima se može identificirati korisnika.

Statistički kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Navedeni uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.

Marketinški kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskoj stranici radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti kampanja.