Početna VIVAX HOME hladnjak CF-259ELF W

VIVAX HOME hladnjak CF-259ELF W

VIVAX samostojeći kombinirani hladnjak sa zamrzivačem CF-259ELF W uz pomoć “Low Frost” tehnologije ne zahtjeva često odmrzavanje zamrzivača. Zahvaljujući isparivaču koji je ugrađen u stjenke zamrzivača (i time potpuno nevidljiv), nakupljanje leda na stjenkama hladnjaka je znatno manje, čime se potreba za odmrzavanjem i otapanjem leda iz zamrzivača smanjuje. Isto tako, ako je potrebno odlediti zamrzivač, njegovo odleđivanje je znatno brže i jednostavnije. Korisna zapremnina hladnjaka od 197 l i neto zapremnina zamrzivača od 65 l pruža dovoljno prostora i za potrebe veće obitelji. Police izrađene od čvrstog kaljenog stakla i prozirna ladica za voće i povrće omogućuju mnoštvo kombinacija spremanja namirnica. Prozirna preklopna vrata zamrzivača olakšavaju snalaženje među zamrznutim namirnicama. Za odličnu osvjetljenost unutar hladnjaka pobrinuti će se LED učinkovito osvjetljenje. Osim štedljive potrošnje energije, ovaj hladnjak odlikuje se i tihim radom od svega 39 dB.

Specifikacija:

CF-259ELF W, Energetski razred: E, Boja Bijela, Neto zapremnina hladnjaka / zamrzivača: 197 l / 65 l, Buka: 39, Tip: Samostojeći, Di menzije: 54,5 x 180 x 58 cm

Jamstvo: 60 mjeseci

435,94 

SKU 0001329726 Tags , Brand:
Pregled privatnosti

Neophodni kolačići

Ovi kolačići omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta. Ne spremaju informacije kojima se može identificirati korisnika.

Statistički kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Navedeni uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.

Marketinški kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskoj stranici radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti kampanja.