Početna Potrošačka elektronika TV uređaji LED TV 32'' VIVAX IMAGO LED TV-32LE131T2S2SM

VIVAX IMAGO LED TV-32LE131T2S2SM

Novi Smart TV s Android sustavom 9.0 omogućava povezanost putem interneta ili društvenih mreža, a sve to na velikom ekranu. Televizor ima operativni sustav Android 9.0, sa 1 GB radne(RAM) memorije te 8GB memorije za pohranu aplikacija, sadržaja(ROM), digitalni T2 te satelitski S2 prijamnik te HOTEL MODE sa opcijom kloniranja postavki. Pregledavanje YouTube videa te mnoge druge aplikacije govore o svestranosti SMART televizora. VIVAX je hrvatski brand, a proizvodnja televizora u Rugvici nedaleko od Zagreba, garantira visoku kvalitetu izrade čemu posebno doprinosi 100% kontrola kvalitete koja se prepoznaje kroz činjenicu da svaki pojedini televizor prije silaska s proizvodne trake provede još minimalno 4 sata na testiranju kako bi krajnji korisnik bio potpuno siguran u kvalitetu VIVAX televizora.

Specifikacija:

32″ HDReady 1366x768pix,ANDROID 9.0 SMART 1/8GB Wi-Fi,DVB-T2 H.265 HEVC/264/DVB-S2/DVB-T MPEG4,ATV,USB PVR,F En. klasa,RF Antena,F Sat Antena,3xHDMI,CI+Slot,RCA AV Composite,SPDIF Coax Digital,Ulaz za slušalice,VGA,RJ45 LAN,USB,Wi-Fi

Jamstvo: 24 mjeseci

182,50 

Nema na zalihi

SKU 0001244766 Categories , , , Tags , Brand:
Pregled privatnosti

Neophodni kolačići

Ovi kolačići omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta. Ne spremaju informacije kojima se može identificirati korisnika.

Statistički kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Navedeni uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.

Marketinški kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskoj stranici radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti kampanja.