Početna Potrošačka elektronika TV uređaji LED TV 40'' VIVAX IMAGO LED TV-40LE113T2S2SM_EU

VIVAX IMAGO LED TV-40LE113T2S2SM_EU

Novi Smart TV s Android sustavom 9.0 omogućava povezanost putem interneta ili društvenih mreža, a sve to na velikom ekranu. Televizor podržava novi DVB-T2 signal s codecom H.265, odlikuje se s 1 GB radne(RAM) memorije te 8GB memorije za pohranu aplikacija, sadržaj a(ROM), digitalnim T2 te satelitskim S2 prijamnikom, energetskom klasom A te HOTEL MODE-om sa opcijom kloniranja postavki. Pregledavanje You Tube videa te mnoge druge aplikacije govore o svestranosti SMART televizora. VIVAX je hrvatski brand a proizvodnja televizora u Rugvici nedaleko od Zagreba, garantira visoku kvalitetu izrade čemu posebno doprinosi 100% kontrola kvalitete koja se prepoznaje kroz činjenicu da svaki pojedini televizor prije silaska s proizvodne trake provede još minimalno 4 sata na testiranju kako bi krajnji korisnik bio potpuno siguran u kvalitetu VIVAX televizora.

Specifikacija:

40″ (100cm) FHD 1920x1080pix 300Hz CME, ANDROID 9 SMART 1/8GB Wi-Fi,DVB-T2H.265 HEVC / 264 / DVB-S2 / DVB-T MPEG4, ATV, USB PVR, A En.klasa, RF Antena, F Sat Antena, 2xHDMI,

Jamstvo: 24 mjeseci

267,51 

Nema na zalihi

SKU 02357426 Categories , , , Tags , Brand:
Pregled privatnosti

Neophodni kolačići

Ovi kolačići omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta. Ne spremaju informacije kojima se može identificirati korisnika.

Statistički kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Navedeni uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.

Marketinški kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskoj stranici radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti kampanja.