Početna PAPIR I PAPIRNA KONFEKCIJA TISKANICE trgovina, ugostiteljstvo XII-86 KNJIGA PRIGOVORA, 2 x 50 NCR listova, 21 x 29,7 cm + dodatak karton – šator (Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora) dim.19 x 22,5 cm

XII-86 KNJIGA PRIGOVORA, 2 x 50 NCR listova, 21 x 29,7 cm + dodatak karton – šator (Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora) dim.19 x 22,5 cm

Prema Zakonu o zaštiti potrošača “Narodne novine” br. 41/2014. trgovac je dužan omogućiti potrošaču podnošenje pisanog prigovora u svojim poslovnim prostorijama i bez odgađanja pisanim putem potvrditi njegov primitak. Također, trgovac je dužan potrošaču omogućiti podnošenje pisanog prigovora putem pošte, tekefaxa ili elekrtoničke pošte.
Trgovac je dužan u poslovnim prostorijama vidljivo istaknuti obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora.
Osim toga trgovac koji pruža javnu uskugu dužan je na ispostavljenom računu vidljivo istaknuti obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora, te je dužan u pisanom obliku odgovoriti na prigovore u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.
Evidenciju prigovora potrošača trgovac je dužan voditi i čuvati na trajnom mediju godinu dana od dana primitka pisanog prigovora potrošača.

7,83 

Pregled privatnosti

Neophodni kolačići

Ovi kolačići omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta. Ne spremaju informacije kojima se može identificirati korisnika.

Statistički kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Navedeni uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.

Marketinški kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskoj stranici radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti kampanja.