Početna POSLOVNA GALANTERIJA I DAROVNI PROGRAM DAROVNI PROGRAM POKLON PROGRAM Zvučnik Aiwa BST-330BK, prijenosni, bluetooth

Zvučnik Aiwa BST-330BK, prijenosni, bluetooth

snažan audio izlaz od 10 W (RMS) s vrhunskom akustikom, visokoučinkoviti zvučnik od 50 mm s HyperBASS pasivnim hladnjakom, bluetooth V5.0 sustav zvučnika, s 10M (30 Ft.) bežičnim dometom, ugrađeni mikrofon za handsfree komunikaciju mobilnim telefonom, utor za micro-SD (TF) karticu MP3 player, 3,5 mm Stereo AUX-IN priključak, za žično povezivanje vanjskog uređaja, RGB osvjetljenje zvučnika u punoj boji s 9 sinkroniziranih efekata, IPX6 ocjena otpornosti na vodu -zaštićeno od mlaza pod pritiskom, kompatibilno s Android, IOS i Windows uređajima, integralni 2-bojni remen od užeta za praktičnu prenosivost, široki frekvencijski odziv 60Hz – 20 000 Hz, USB tip-C univerzalni priključak za punjenje, do 10 sati vremena reprodukcije glazbe,cc. 2,5 sata vremena punjenja, punjiva litijeva baterija 3,7 V, 1500 mAh, uključeni dodaci: AIWA pleteni najlonski USB Type-C kabel za punjenje s remenom od umjetne kože, AUX kabel (3,5 mm do 3,5 mm stereo utikači), dimenzije:110 x 74 x 74 mm

56,40 

Nema na zalihi

Pregled privatnosti

Neophodni kolačići

Ovi kolačići omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta. Ne spremaju informacije kojima se može identificirati korisnika.

Statistički kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Navedeni uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.

Marketinški kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskoj stranici radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti kampanja.